Λίγες μέρες μόνο μας χωρίζουν από τον πιο διάσημο  αγώνα τριάθλου IRONMAN στην Ελλάδα, στις 14.04.19. Πάνω από 1.500 αθλητές θα συμμετέχουν, κάποιοι από αυτούς για πρώτη φορά.

Παρακάτω θα βρείτε κάποιες απλές, τελευταίες συμβουλές πριν τον αγώνα:

1. Προσοχή στη διατροφή σας

Εστιάστε στους σύμπλοκους  υδατάνθρακες  όπως είναι αυτοί που βρίσκονται στα ζυμαρικά (ρύζι, μακαρόνια) και στις πατάτες

2. Ενυδατωθείτε

Φροντίστε να ενυδατώνεστε σωστά και να αυξήσετε την ποσότητα των ηλεκτρολυτών που παίρνετε

 3. Να ξεκουράζεστε και να κοιμάστε αρκετά

Επειδή συνήθως το βράδυ πριν τον αγώνα ο ύπνος δεν είναι εύκολος, είναι πολύ σημαντικό να κοιμηθείτε καλά τις δύο προηγούμενες νύχτες

4. Αποφύγετε την έντονη προπόνηση για την πρόληψη τραυματισμών                                                      Η προπόνησή σας όλο τον προηγούμενο καιρό είναι αυτή που θα παίξει τον καθοριστικό ρόλο στην αγωνιστική σας απόδοση

5. Κάντε ένα χαλαρωτικό μασάζ

6. Προετοιμάστε τι θα πάρετε μαζί σας στον αγώνα από υγρά και φαγητό. Υπολογίστε ότι κατά τη διάρκεια του αγώνα θα χρειάζεστε περίπου 70-80 gr υδατάνθρακες την ώρα, που μπορείτε να πάρετε συνδυάζοντας τα ενεργειακά τζελάκια, τις μπάρες και τα ενεργειακά ποτά με ηλεκτρολύτες. Επιπλέον, θα πρέπει να ενυδατώνεστε επαρκώς, ανάλογα με τη θερμοκρασία που θα επικρατεί

7. Θετική σκέψη, αισιοδοξία και αποφασιστικότητα είναι τα must εφόδια. Να σκέφτεστε τη χαρά που θα νιώσετε όταν φτάσετε στη γραμμή του τερματισμού και θα είστε πλέον ένας ironman.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και να απολαύσετε τον αγώνα με ασφάλεια!